یزدفردا: ویژه برنامه های دهه امامت و ولایت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در پردیس فرهنگی آغاز شد.

به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد؛ ویژه برنامه های شادمانه غدیر با حضور جمعی از مسئولین استانی و خادمین حرم حضرت امیرالمومنین علی(ع) شامگاه روز پنج‌شنبه مورخ ۳۱ خرداد ماه در پردیس فرهنگی یزد آغاز به کار کرد.

«مصطفی زارع‌زاده» رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد اظهار کرد: برنامه‌های متمرکز سازمان در پردیس فرهنگی از ۳۱ خردادماه تا پنجم تیرماه در حال برگزاری است.

زارع زاده تصریح کرد، ویژه برنامه های غدیر با عنوان «شادمانه غدیر» با برپایی غرفه های متعدد و برگزاری جشن بزرگ با مساحت ۲۰ هزار متر مربع با ظرفیت بیش از ۴ هزار نفر می باشد و همچنین ۱۵ هزار متر مربع نیز برای پارکینگ وسایل نقلیه شهروندان زیرسازی شده است.

وی ادامه داد: برنامه شاد و متنوع در زمینه های فرهنگی، اجتماعی، بانوان، آموزش شهروندی، ورزشی، گردشگری و خانه بازی کودک در شادمانه غدیر پابرجاست.

زارع زاده در پایان هدف از برگزاری این ویژه برنامه ها را ایجاد شور و نشاط در بین خانواده ها در این ایام مبارک خواند و گفت شهروندان می‌توانند در روزهای آتی از ساعت ۱۹:۳۰ الی ۲۳ در شادمانه غدیر شرکت کنند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا